Blog

IQM PASS – novi turistički proizvod destinacije Zlatna Slavonija koji gostima omogućuje odmor s popustom

Projekt IQM Destination označava sustav integriranog upravljanja kvalitetom destinacije. U našoj destinaciji je već dvije godine pod brendom IQM Destination Zlatna Slavonija. Odnosi se na cijelu Požeško-slavonsku županiju, a uključeni su svi turistički subjekti u Županiji koji su se kroz proteklo razdoblje uključili u projekt, certificirani kroz protekli period, prošli edukacije, koordinacije i savjetovanja vezana uz marketing, turističko poslovanje i upravljanje kvalitetom. Kroz ovaj projekt certificirano je stotinjak turističkih dionika koji kontinuirano rade na svojoj kvaliteti.

Projekt je pokrenut u Malom Lošinju, a kroz posljednje dvije godine proširen je na destinacije Vodice, Lika, Hvar, Karlovac i Požeško-slavonsku županiju.

Ciljevi projekta su podizanje usluge u brojnim segmentima u turističkoj destinaciji, edukacije prilagođene potrebama turističkih djelatnika i svih subjekata koji su umreženi u turizmu destinacije, pozicioniranje i brendiranje destinacije, mjerenje kvalitete i težnja napretku u inovacijama i osnaživanje ukupnog brenda destinacije temeljenog na kulturi kvalitete.

Destinacija Zlatna Slavonija i mjerenje kvalitete

U našoj destinaciji Zlatna Slavonija ocijenjeni su standardi koji su prihvaćeni te kroz projekt provode se edukacije, rade marketing analize i mjeri napredak u kvaliteti i zadovoljstvu projektom.

Kroz protekli period, od ožujka mjeseca, kada se koordinacije, edukacije i sastanci nisu bili u mogućnosti održati, u timu IQM, koji je pokrenula Đurđica Šimičić, pokrenula se ideja oko kreiranja novog turističkog projekta, turističkog proizvoda koji će omogućiti nastavak podizanja kvalitete u destinaciji kroz doprinos turističkim djelatnicima i u konačnici našim gostima. U projekt su se uključili oni subjekti koji su već primili dovoljno recenzija i koji su krenuli na rad na kvaliteti.

U posljednjim mjesecima projekt se nadograđivao i nadovezivao na prethodne faze. Tako je u drugoj fazi projekt financiran od Ministarstva Turizma i gradova Požege, Pakraca, Pleternice, Lipika, Kutjeva, i općine Velika i uz primjenu na terenu izrađena je Studija integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji. U tijeku su odobravanja Studije integralnog upravljanja kvalitetom od gradova Požege, Pakraca, Lipika, Pleternice i Kutjeva te općine Velika i njihovih turističkih zajednica.  Studija je direktan proizvod koji je obuhvatio standardne operativne procese za turističke zajednice, privatni smještaj, hotele, prenoćišta, hostele, kampove, atrakcije, muzeje, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, pivnice, kušaonice, caffe barove,  suvenirnice, turističke agencije, ugostiteljske objekte, vinarije uz pregled baznih CROSTO pokazatelja te, možda najvažnije od svega, mjerenje učinkovitosti integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji kroz konkretan popis ciljeva koje je potrebno ostvariti s pokazateljima rezultata i mjerenja.

Ovaj cijeli projekt izrazito je važan za sve dionike u destinaciji od svih navedenih turističkih subjekata, preko turističkih zajednica koje su temelj upravljanja u destinaciji pa sve do gostiju kojima je ponuda destinacije u konačnici i namijenjena. Korist i doprinos je za sve dionike u destinaciji, naglašava se inovacija, kreativnost i kvaliteta koje povezuju privatno i javno partnerstvo sa svima koji utječu na razvoj turizma u destinaciji.

IQM PASS – kartica koja omogućuje gostima popuste u destinaciji

Kao nastavak studije i provedbe studije nastao je novi projekt IQM Pass, izvorno ideja IQM Destination tima Feel IQM. Ideja za IQM Pass došla je usred krize s COVID-19, osmišljena je za vrijeme kad je turizam cijelog svijeta bio u blokadi. FEEL IQM tim, s kojim TZ Grada Požege kao koordinator projekta radi od početka, su osmislili cijeli projekt, znali da će turizam krenuti u nekom trenutku, ali uz veliku ponudu i smanjenu potražnju trebalo je osmisliti kako. U ožujku su se redovito održavale online koordinacije, edukacije i ciljana okupljanja i osmišljen je novi koncept IQM Pass Visit Lošinj, IQM Pass Visit Vodice, IQM Pass Lika destination, IQM Pass Karlovac i IQM Pass Visit Golden Slavonia.  

Cilj projekta je osnažiti umrežavanje, multiplicirati povoljnosti za gosta, smanjiti visinu popusta, kontrola cjenovne politike u destinacijama i prikazati gostu paletu destinacijske ponude Zlatne Slavonije kroz koji se konstantno radi na kontroli kvalitete i online reputacije svakog od partnera u destinaciji. Sa svakim partnerom u destinaciji Zlatna Slavonija, IQM Destination tim potpisali su sporazume i zahvaljujući konkretnoj ponudi svaki od njih se prilagođava gostu i odlučuje s kojim će popustom izaći na tržište kroz IQM PASS.
IQM Pass je poseban projekt koji ima niz prednosti za sve uključene. Za goste ove destinacije prednost je popust između 15 i 30% na pojedinim proizvodima i uslugama partnera, a posebnost projekta je individualni pristup svakom gostu čime se razvija lojalnost, povjerenje, kvaliteta i omogućuje poseban doživljaji.
 

Jednostavan postupak pri kupnji IQM PASS


Postupak kako IQM Pass funkcionira tako da gost odabire destinaciju, u kojima je u ovom trenutku više od 200 ugovorenih partnera u cijeloj Hrvatskoj. Gost odabire broj dana na koji dolazi u destinaciju i broj osoba koje dolaze, potom uplati IQM Pass online u terminima koje je izabrao za korištenje IQM Pass-a.  Gost dolazi u objekte i iskorištava popuste u terminu koje je odabrao. Sve navedeno dio je podizanja kvalitete, ali i utječe na to da se gostu povećava sveukupno zadovoljstvo boravkom u destinaciji.

Ugovorenim partnerima u destinaciji, poput smještajnih objekata, vinarija, atrakcija, muzeja ili poljoprivrednih gospodarstava povećava se prihod kroz dodatnu potrošnju, produljuje se vrijeme boravka gostiju, povećava se interes za rezervacijom i povećavaju motivi dolaska jer se na IQM Pass popisu nalazi cijeli niz subjekata s popustom. Ovaj Loyality program je potpuno individualiziran jer se odnosi na gosta koji je u središtu pažnje destinacije koju odabire, a opet s druge strane turističkih subjekata koji su posvećeni svakom gostu individualno.

Gost kupuje online, dobiva svoj IQM Pass na mail, a pri rezervaciji u odabranom objektu ga pokazuje. Moguće je da na svom mobilnom uređaju ima digitalnu karticu koju pokazuje odabranom partneru u destinaciji i skenira putem QR koda.

Gdje pronaći ponudu destinacije Zlatna Slavonija


IQM Pass zamišljen je kao dodatni motiv za dolazak u destinaciju Zlatna Slavonija jer gost uz sjajne lokacije ima mogućnost uštede, ali i dodatne poklone. Gost može ostvariti popust kod partnera samo u slučaju kad usluge i proizvodi izravno poslužuju kod partnera. To isključuje mogućnosti ostvarenja popusta preko posrednika.
U destinaciji Zlatna Slavonija dio projekta su tridesetak partnera koji su odobrili popuste za svoje goste i okrenuli svoje poslovanje prema sinergiji u destinaciji čime cijeloj Požeško-slavonskoj županiji daju bolje rezultate, kvalitetu i još veću korist gostu koji je ovdje u središtu pažnje.

Sve ponude destinacije možete provjeriti na: https://iqmpass.com/en/visit-golden-slavonia