Novosti

UPRAVLJANJE KVALITETOM U DESTINACIJI ZLATNA SLAVONIJA

Tijekom srpnja mjeseca odobren je od HTZ-a projekt upravljanje kvalitetom u destinaciji Zlatna Slavonija koji je početkom godine dogovoren između gradova Požega, Kutjevo, Pakrac, Lipik, Pleternica i općine Velika. Koordinatorica projekta je direktorica TZ Grada Požege Silvija Podoljak, a u koordinaciji sa svojim subjektima sudjeluju sve turističke zajednice u Požeško-slavonskoj županiji.

 

S obzirom da se prva faza projekta realizira na području cijele Požeško slavonske županije, a kako Turistička zajednica Požeško slavonske županije koristi i brendira naziv Zlatna Slavonija te postaje prepoznatljiva pod tim nazivom, projekt je preuzeo isti naziv IQM Destination Zlatna Slavonija. 

 

U ljetnim mjesecima popisivali su se svi turistički subjekti, a u periodu od 12. rujna do 5. listopada otvoren je javni poziv na koji su se mogli prijaviti svi subjekti koji su vezani uz turističke djelatnosti u Požeško slavonskoj županiji. 

 

S obzirom da postoji još zainteresiranih subjekata za sudjelovanje u ovom projektu, koji se nisu prijavili, produžen je rok za prijavu do 2. studenog 2019.

 

U periodu od 7.- 9. listopada u destinaciji je bio tim stručnjaka odabranih za navedeni projekt koji su održali radionice te upoznali subjekte s projektom i poslovnim prednostima koji će dobiti za svoje poslovanje. 

 

Tijekom 7. listopada od 10 do 18 sati održane su radionice za ciljane skupine turističkih subjekata prema tematici kojom se bave subjekti.

 

U utorak i srijedu 8. I 9. listopada tim stručnjaka, Đurđica Šimičić, Anamarija Cicarelli i Pero Matić, obišao je dio prijavljenih subjekata iz Lipika, Pakraca, Požege i Kutjeva i obavio prve audite. Dionici će u sljedećem razdoblju dobiti marketing analize i upute za daljnje poslovanje, tijekom zime nas očekuju radionice. 

 

IQM je sustavno integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji. Cilj uvođenja IQM jest postavljanje standarda kvalitete u destinaciji, usklađenost istih između dionika, ujednačavanje kvalitete poslovanja svih dionika, umrežavanje te i poticaj na izvrsnost.

 

Ciljevi ovog projekta važan su segment za svakog pojedinog dionika, a to su:

 

- povećanje broja kvalitetnih subjekata,

 

- povećanje broja gostiju,

 

- povećanje prihoda,

 

- povećanje kvalitete u destinaciji,

 

- povećanje kvalitete manifestacija, 

 

- povezivanje dionika unutar destinacije,

 

- kreiranje ekonomije doživljaja,

 

- upoznavanje svoje destinacije

 

- učvršćivanje brenda Zlatna Slavonija. 

 

Dionici koje je obišao tim, na čelu s koordinatoricom projekta direktoricom TZ Grada Požege, su pokazali otvoreno da im je potrebna podrška u razvoju poslovanja, da traže sugestije stručnjaka i da se žele međusobno povezati u jednu destinaciju u kojoj je kvaliteta jedna od najvažnijih karakteristika prepoznatljivosti. 

 

Još možete prijaviti svoje sudjelovanje na tz-pozega@po.t-com.hr