Novosti

Turistički forum PPS Aurea Pannonia

U organizaciji Turističke zajednice Grada Požege, Požežani i njihovi gosti danas su uživali u okusima jeseni. Tradicionalne jesenske manifestacije, Kestenijada i Martinje i ove su godine u pješačkoj zoni okupile veliki broj i posjetitelja i izlagača na štandovima.

U organizaciji Turističke zajednice grada Požege, Požežani i njihovi gosti danas su uživali u okusima jeseni. Tradicionalne jesenske manifestacije, Kestenijada i Martinje i ove su godine u pješačkoj zoni okupile veliki broj i posjetitelja i izlagača na štandovima, a stari običaj krštenja mošta u mlado vino donio je pravi pučki festival veselja. Po prvi put organiziran je i Destinacijski turistički forum koji je cijeloj priči dao i edukativnu notu.

Na više od 30 štandova i ove je godine bilo ponuđeno mnogo toga – od igračaka, lavande i nejnih prozivoda do meda, poderanih gaća, lepinja, kobasica, vina i brige o napuštenim životinjama. Okupljeni u dobroj organizaciji Turističke zajednice grada Požege Poljoprivredno- prehrambena škola, mali zadrugari iz OŠ “Dragutin Lerman” Brestovac, vinari oko Martinjskog veselja krštenja mladog vina koje je obavio vinski kardinal Vlado Bauer uz vinskog kuma Dragu Glasnovića, gosti poput Bakinog šporeta iz Osijeka, pčelari iz cijele županije među kojima su najboljima dodijeljena priznanja, te entuzijasti iz Udruge Sirius - svi su se potrudili i pokazali da je jesen u Požegi – doista jedinstvena.

No, ne samo jesen – turistički potencijali ovog područja vrlo su viske razine i ono na čemu još malo treba poraditi je brendiranje – zaključak je prvog destinacijskog turističkog foruma u Požegi koji je pod nazivom “Turizam u Slavoniji, kako stvoriti brand” okupio veliki broj zainteresiranih.”Ono što vi imate to je već spremno za tržište. Imate na vrlo malom prostoru proizvod koji je zaokružen – gastronomiju, enologiju, predivne vinograde i brojne kušaonice. Sve je to na jednom malom prostoru i samo trebaju turističke agencije to “upakirati” i plasirati, ne samo na strano tržište, već i na domaće tržište,” naglasio je savjetnik pri HTZ za PPS destinacije Milo Sršen.

“PPS destinacija Aurea Pannonia osnovana je sredinom godine i u njoj sudjeluju sve turističke zajednice županije ali i dvije općine koje su iz Brodsko-posavske županije, Brodski Stupnik i Sibinj. Povezani smo pričom o cikloturizmu i eno-gastro ponudi, a agencije koje su u našoj destinaciji tu ponudu će bolje i lakše prodavati upravo zbog kvalitetne povezanosti. Imamo priču koja “drži vodu”, imamo vrijedne ljude koji su gostoprimljivi i spremni na izazove i nove spoznaje kako bi ta priča zaživjela i među gostima,” naglasila je direktorica Turističke zajednice Grada Požege Silvija Podoljak dodajući kako nakon prvog turističkog foruma već iduće godine slijedi novi, jer turističkih tema ima dovoljno, a edukacije i razmijene dobrih iskustava – nikada dovoljno.

IZVOR: www.slavonski.hr